Σάββατο 31 Δεκεμβρίου 2016

Ίσως τελικά να είναι ο μόνος τρόπος για να αλλάζουν οι εποχές. Τι να πεις;

¨

Ο Θανάσης και η Ιωάννα: Εκείνος 30 χρονών, εκείνη 28, υπήρξαν ζευγάρι για 11 χρόνια και μόλις έχουν χωρίσει. Ο Νίκος που είναι ο κοινός τους φίλος, είναι αναγκασμένος να ακούσει την ίδια ιστορία, από δύο απόλυτα διαφορετικές πλευρές. Μια κωμικοτραγική αντιπαράθεση απόψεων που κάνει έναν απλό καφέ, πεδίο ερωτικού παραλογισμού.

Θανάσης : Δεν γινόταν  αλλιώς έπρεπε  να του ορμήξω, τελικά έπεσαν μόνο δυο  μπουνιές, δηλαδή εγώ της έφαγα. Χθες έγινα 30  και πήγα  να την βρω. Ήταν και αυτός εκεί .Ψύχραιμος, ωραίος,άνετος, του όρμηξα.  Τόσες μέρες στο κρεβάτι αναρωτιόμουν πως έφτασα  μέχρι εδώ!!!Θυμάμαι στα 18, σκεφτόμουν πως θα είμαι στα 30, έβλεπα τον εαυτό μου φοβερό και τρομερό, αυτό που είμαι τώρα , εδώ που είμαι τώρα , ούτε που περνούσε από το μυαλό μου , και πως πέρασαν τα χρόνια μέχρι τα 30, θα περάσουν μέχρι τα 40 , Αποστόλης θα βρεθεί και τότε να μου ρίξει δυο μπουνιές. Ίσως τελικά να είναι ο μόνος τρόπος για να αλλάζουν οι εποχές. Τι να πεις;

by click4money

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


Δημοφιλείς αναρτήσεις Τελευταίες 7 ημέρες


Αρχειοθήκη ιστολογίου