Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2017

Άν

Δήμητρα Γαλάνη - Άν

Μουσική: Δήμητρα Γαλάνη
Στίχοι: Παρασκευά Καρασούλης

Αν μια στιγμή μπορεί
να τ΄αλλάξει όλα
μ΄ενα βλέμμα μ΄ένα φιλί

Αν μια λέξη αρκεί
απ τα δυό σου χείλη 
το φως να ντυθεί

Μέσα μου σε ζούσα
Να σε βρώ αργούσα
κι ετσι αργούσε κι η ζωή 
Τα μικρά μετρούσα μα ήρθες εσύ
πως μου΄λειψες τόσο
μείνε να νιώσω
Σ΄αγαπούσα πρίν μας δω μαζί


Μοναξιά μου καρδιά μου εσυ
συντροφιά μου και νύχτα μου εσύ
Σ΄αγαπούσα πρίν μας δω μαζί




Αν μια στιγμή μπορεί
να τ΄αλλάξει όλα
μ΄ενα βλέμμα μ΄ένα φιλί 


Αν μια λέξη αρκεί
απ τα δυό σου χείλη 
το φως να ντυθεί 

Μέσα μου σε ζούσα
Μοναξιά μου καρδιά μου εσυ
Να σε βρώ αργούσα
συντροφιά μου και νύχτα μου εσύ
πως μου ΄λειψες τόσο
μείνε να νιώσω
Σ΄αγαπούσα πρίν μας δω μαζί

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


Δημοφιλείς αναρτήσεις Τελευταίες 7 ημέρες