Κυριακή 2 Απριλίου 2017

[Συλλέκτης στιγμών] - Φτηνά Τσιγάρα






-Είμαι συλλέκτης. Αλλά όχι σαν αυτούς που μαζεύουν παλιά αυτοκίνητα και juke box και τέτοια. Εγώ μαζεύω το πιο άγριο και φοβερό πράγμα στον κόσμο. Στιγμές! 

-Και πώς γίνεται αυτό;

-Είναι μια πολύ ιδιαίτερη και παράξενη διαδικασία. Αν τώρα, λόγου χάρη ηχογραφήσω το βήμα σου και τ' ακούσεις μετά από 40 χρόνια, όταν θα 'ναι πια γερασμένο και τελείως διαφορετικό από το βήμα της νιότης, τότε θα 'χει τεράστια αξία κι εγώ θα το 'χω διαφυλάξει. Μαζεύω μηνύματα σε τηλεφωνητές, σημειώματα σε χαρτοπετσέτες, το φαΐ μες στην κουζίνα 

-Τί νόημα έχει αυτό;
-Αυτή την κάπνισα εγώ κάποια στιγμή της ζωής μου που έπρεπε να πάρω μια πολύ σημαντική απόφαση. Τη δικιά της δεν τη βρήκα ποτέ. Μπορώ να την κρατήσω;
-Γιατί;
-Γιατί μάλλον θα πάρεις μια πολύ σημαντική απόφαση.
-Και τι νόημα θα έχει;
-Αυτό θα το μάθεις μετά από μερικά χρόνια.
-Δικιά σου.

Δεν ξέρω ποια απόφαση εννοούσε, αλλά σημασία έχει ότι πραγματικά το εννοούσε.






by vneos1987.blogspot


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


Δημοφιλείς αναρτήσεις Τελευταίες 7 ημέρες


Αρχειοθήκη ιστολογίου